Tai vienas galingiausių ir pažangiausių elektrinių motociklų pasaulyje, kuris prilygsta tradiciniams motociklams su vidaus degimo varikliu, tačiau be išmetamųjų teršalų.
2010 m. pasirodė Europos čempionate per pirmąsias nulinio anglies dioksido kiekio TTXGP varžybas.
2011 m. antra vieta TTXGP pasaulio čempionate.
2103 m. "Energica EGO" pristatyta EICMA parodoje.
2018 m. "Dorna" pasirinko "Energica" vieninteliu FIM "Enel MotoE™" pasaulio taurės elektrinių lenktyninių motociklų gamintoju, ir šią funkciją bendrovė vykdė iki 2022 m. sezono pabaigos. Šiose tik elektrinių motociklų lenktynėse MotoGP trasose visoje Europoje dalyvauja 12 tarptautinių komandų, ir 18 lenktynių pilotų su identiškai paruoštais "EGO Corsa" lenktyniniais motociklais.
EGO - Priimkite elektrinę revoliuciją ir išlaisvinkite jaudulį!
Energica flagmanas
Įspūdingas įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km per valandą per 2,6 sekundės ir maksimalus greitis iki 200 km per valandą - "Energica" prekės ženklo flagmanas.
Grynas malonumas tiek lenktynėms tiek pasivažinėjimams
Ilgametė patirtis ir žinios, kurias įgijome lenktynių pasaulyje, gyvuoja po sportiniais "Ego" aptakais. Šio motociklo bazė pasitarnavo kuriant FIM "Enel MotoE" pasaulio taurės čempionatui - "Ego Corsa".
Patentuota technologija
Daugiau nei 10 metų patirtis, sukaupta elektrinių motociklų pasaulyje, užtikrina šio motociklo patikimumą.
"Energica" gali pasigirti tarptautiniais patentais, susijusiais su VCU - transporto priemonės valdymo bloku, stabdžių sistema ir akumuliatoriumi: tai apčiuopiami mūsų patirties įrodymai.
Specialios Versijos
ENERGICA EGO TRICOLORE
ENERGICA EGO +RS
"Tricolore" - tai duoklė Italijai, jos kūrybiškumo paveldui, perteikta visu "Energica" stiliumi.
Žalia, balta ir raudona - tai nacionalinės spalvos, išryškinančios šio ypatingo motociklo aptakus ir sklandžias linijas. Elegantiškas, bet galingas, tai "Energica" prekės ženklo flagmanas.
EMCE variklis, įeina į "Energica Ego Tricolore" standartinę įrangą, yra lengvesnis ir turi žemesnį svorio centrą, todėl užtikrina didesnį judrumą, didesnį maksimalų našumą, didesnį nuvažiuojamą atstumą, ypač važiuojant didesniu greičiu.
"EGO+ RS" versija sukurta patobulinus transporto priemonės valdymo bloko programinę įrangą ir modifikavus transmisiją, todėl pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km per valandą pagerėjo daugiau nei dviem dešimtosiomis sekundės dalimis.
Kad būtų galima suvaldyti šią papildomą galią, sustiprinta galutinė pavaros grandinė.
EGO+ išsiskiria RS žymėjimu.
Energica Ego +
GALIA
SUKIMO MOMENTAS
MAX GREITIS
ĮSIBĖGĖJIMAS
NUOTOLIS
126 kW
222 Nm
200 km/h
0-100 km/h 2.8 sek.
420 km
Energica Ego RS
GALIA
SUKIMO MOMENTAS
MAX GREITIS
ĮSIBĖGĖJIMAS
NUOTOLIS
126 kW
222 Nm
200 km/h
0-100 km/h 2.6 sek.
420 km
Techninės Charakteristikos
Variklis:
TIPAS
DC VOLTAŽAS
GALIA KW/AG
SUKIMO MOMENTAS
MAX GREITIS
ĮSIBĖGĖJIMAS
NUOTOLIS
Nuolatinių magnetų padedamas sinchroninis reduktorinis variklis. Skysčiu aušinamas 3 fazių - 300V - su adaptyviuoju valdymo inverteriu.
300V nominalus
Nuolatinis: 110 kW - 147 AG / Pikinis: 126 kW - 169 AG
222 Nm - 1187 Nm prie rato
Apribotas iki 200 km/h
(0-100km/h): 2.8 sek. / RS versija - (0-100km/h): 2.6 sek.
Miestas: 420 km - Mišrus: 256 km - Užmiestyje: 208 km
Elektronika:
VAŽIAVIMO RĖŽIMAI
PRIETAISŲ SKYDELIS
VALDYMO BLOKAS
TRAUKOS KONTROLĖ
GREIČIO PALAIKYMAS
PARKAVIMO ASISTENTAS
Keturi važiavimo režimai: Eco, Miesto, Lietus, Sportas
Keturi regeneraciniai režimai: Didelis, Vidutinis, Mažas, Išjungtas
COBO, 4.3 colių WQVGA 480×272 TFT spalvotas ekranas; 9 įspėjamųjų lempučių su spalvotais šviesos diodais ir piktogramomis; aplinkos šviesos jutiklis; laikrodis.
Dvigubas mikrovaldiklis ARM pagrindu, kuris valdo transporto priemonę.
Šeši lygiai kartu su esama eABS ir "Bosch" ABS
Yra
Į priekį ir atgal (lėtu greičiu)