top of page
Tricolore credit Marcello Mannoni (2).jpg

Energica Eva Ribelle

Vienintelis pasaulyje Hyper-Naked elektrinis motociklas

Energica EVA Ribelle yra apnuoginta Energica EGO+ versija, pasižyminti tuo pačiu sukimo momentu, galia, pagreičiu ir nuotoliu; vieninteliai esminiai skirtumai - važiavimo padėtis ir maksimalus greitis.

Jei norite tikro elektrinio "hyper-naked", agresyvaus, su miesto modžo, rinkitės "EVA Ribelle". Tačiau, kaip ir jo pusbrolis "EsseEsse9+", "EVA Ribelle" lengvai virsta tolimųjų kelionių motociklu pridėjus šonies bagažines, priekinį stiklą ir bako krepšį. Nuo 2022 m. - "EVA Ribelle" siūlomas ir su "Tricolore" aptaku bei kėbulu.

Kaip ir EGO+, 2023 m. "Energica EVA Ribelle" versija pasižymi patobulintu 222 Nm sukimo momentu, ta pačia 21,5 kWh ličio jonų baterija su kuria galima mieste nuvažiuoti iki 420 km, bei visais technologiniais patogumais. Nepakanka? Galite rinktis "RS versiją"!



 

Energica Eva Ribelle-1

Eva Ribelle - daugiau galios, didesnis sukimo momentas, didesnis nuotolis, ir mažesnis svoris. 

Greitis neaukojant nuvažiuojamo atstumo

Našumas, patikimumas ir saugumas - tai "Energica" stiprybės, kurios gimė iš didelės patirties tarptautinėse lenktynėse. Visa tai perkelta į gatves su "EVA Ribelle". Mėgaukitės galia, sukimo momentu, kuriais pasižymi "Energica Ego", ir važiuokite su pasimėgavimu.

Energica Eva Ribelle-5

Specialios Versijos

ENERGICA EVA RIBELLE TRICOLORE

evaribelle-tricolore-black frame

ENERGICA EVA RIBELLE RS

Elegantiškas, bet galingas "Tricolore" - tai duoklė Italijai, jos šimtmečius puoselėtai genialiai inžinerijai ir agresyviai varžybų dvasiai, perteiktai visu "Energica" stiliumi. Kiekviena detalė buvo kruopščiai apgalvota: nuo spalvų gamos ir modernių užrašų, iki aptakų ir net ratlankių. 

Eva Ribelle Tricolore taip pat įkūnija tas pačias "Energica" vertybes, t. y. naujausias elektrines technologijas, tvarumą ir Italijoje pagaminto motociklo prestižą. Standartinis "Energica Eva Ribelle Tricolore" variklis EMCE užtikrina stulbinantį pagreitį nuo 0 iki 100 km per valandą per 2,6 sek. ir maksimalų greitį, apribotą iki 200 km per valandą. Dėka 21,5 kWh akumuliatoriaus "Eva Ribelle", kaip ir visi "Energica" motociklai, pasižymi didžiausiu nuvažiuojamu atstumu iš visų elektrinių motociklų, ypač važiuojant didesniu greičiu.

 

RS versijoje pakeista transmisija ir VCU programinė įranga, todėl 0-100 km per valandą įsibėgėjimo laikas dar labiau sutrumpėjo, o dėl naujo EMCE variklio ir inverterio "EVA Ribelle" svoris sumažėjo iki 260 kg. Didžiausia galia padidėjo nuo 149 AG iki 171 AG. Nuvažiuojamasis atstumas padidėjo iki 10 %, o apsilankymų techninės priežiūros servise sumažėjo tris-keturis kartus.

"Eva Ribelle RS" versijoje VCU įdiegtas naujas parametrų nustatymas, leidžiantis daugiau nei dviem dešimtosiomis sekundės dalimis padidinti pagreitį nuo 0 iki 100 km per valandą: 2,6 sek. nuo 0 iki 100 km per valandą.

Kad būtų galima suvaldyti šią papildomą galią, sustiprinta galutinės pavaros grandinė.

Ši versija išsiskiria RS ženklinimu.

 

evaribelle-rs-red stripes-rossocorsa-telaio-rosso
evaribelle-rossocorsa-black frame

Energica Eva Ribelle

GALIA

SUKIMO MOMENTAS

MAX GREITIS

ĮSIBĖGĖJIMAS

NUOTOLIS

126 kW

222 Nm

200 km/h

0-100 km/h 2.8 sek.

420 km

Energica Eva Ribelle RS

GALIA

SUKIMO MOMENTAS

MAX GREITIS

ĮSIBĖGĖJIMAS

NUOTOLIS

126 kW

222 Nm

200 km/h

0-100 km/h 2.6 sek.

420 km

Techninės Charakteristikos

Variklis:

TIPAS

DC VOLTAŽAS

GALIA KW/AG

SUKIMO MOMENTAS

MAX GREITIS

ĮSIBĖGĖJIMAS

NUOTOLIS

Nuolatinių magnetų padedamas sinchroninis reduktorinis variklis. Skysčiu aušinamas 3 fazių - 300V - su adaptyviuoju valdymo inverteriu.

300V nominalus

Nuolatinis: 110 kW - 149 AG / Pikinis: 126 kW - 171 AG

222 Nm - 1187 Nm prie rato

Apribotas iki 200 km/h

(0-100km/h): 2.8 sek. / RS versija - (0-100km/h): 2.6 sek.

Miestas: 420 km - Mišrus: 256 km - Užmiestyje: 208 km 

Elektronika:

VAŽIAVIMO RĖŽIMAI

PRIETAISŲ SKYDELIS

VALDYMO BLOKAS

TRAUKOS KONTROLĖ

GREIČIO PALAIKYMAS

PARKAVIMO ASISTENTAS

Keturi važiavimo režimai: Eco, Miesto, Lietus, Sportas

Keturi regeneraciniai režimai: Didelis, Vidutinis, Mažas, Išjungtas

COBO, 4.3 colių WQVGA 480×272 TFT spalvotas ekranas; 9 įspėjamųjų lempučių su spalvotais šviesos diodais ir piktogramomis; aplinkos šviesos jutiklis; laikrodis.

Dvigubas mikrovaldiklis ARM pagrindu, kuris valdo transporto priemonę. 

Šeši lygiai kartu su esama eABS ir "Bosch" ABS

Yra

Į priekį ir atgal (lėtu greičiu)

bottom of page