EXPERIA - Kad kelionė būtų maloni
"Experia" - tai naujas "Green Tourer" motociklas be išmetamųjų teršalų, sukurtas tam, kad bet kuris motociklininkas galėtų ekologiškai keliauti į mums žinomus pasaulio pakraščius. Experia atspindi patirtį, kurią Energica įgijo per dešimtmetį lenktynių, projektavimo ir gamybos elektrinių technologijų srityje.
"Energica Experia" yra pirmasis Europoje elektrinis "Green Tourer" motociklas ir, ko gero, vienintelis motociklas, kada nors sukurtas šiam tikslui su naujai sukurtu elektriniu varikliu ir akumuliatoriumi. Optimizuota ilgam nuvažiuojamam atstumui, patogumui dviese, su aerodinamišku aptaku, reguliuojamais priekiniais stiklais ir didele bagažo talpa, "Experia" visiškai atitinka tai, ko reikalauja mėgėjai, tačiau kartu yra pats manevringiausias motociklas, kokį kada nors esame pagaminę.
Nauja aukštųjų technologijų platforma. "Experia" variklis ir akumuliatorius yra visiškai nauji. Padidinta akumuliatoriaus talpa, tačiau jo svoris mažesnis, be to, centralizuotas, žemesnis svorio centras leidžia geriau važiuoti mažu greičiu.
Komfortas
Kelionės
Ekologija
-
Šildomos rankenos
-
Lieto aliuminio ratlankiai su raudonomis detalėmis
-
Strypų antgaliai ir "Ergal" varžtų komplektas
-
Kelioniniai krepšiai
-
Bagažinė
Naujas variklis ir nauja baterija
Padidinta akumuliatoriaus talpa, tačiau jo svoris yra mažesnis, be to, žemesnis svorio centras leidžia geriau važiuoti mažu greičiu. Perdarytas PMASynRM variklis taip pat yra lengvesnis, jo masė mažesnė, o jo padėtis yra žemesnė nei kituose mūsų modeliuose.
Didžiausia baterijos talpa tarp visų elektrinių motociklų
22,5 kWh maksimali talpa (19,6 kWh nominali) - nors naujojo akumuliatoriaus talpa didesnė, jo bendras svoris yra mažesnis, o masė pasiskirsčiusi kitaip, todėl "Experia" labai malonu važiuoti įvairiomis vietovėmis.
Viskas slypi detalėse
Talpių kietų šoninių dėtuvių ir viršutinio dėklo bendra talpa - 112 litrų. Ant prietaisų skydelio yra dvi USB jungtys, o dar dvi - vandeniui atsparioje saugykloje, kuri yra rakinama ir pakankamai didelė, kad joje tilptų kelionės įkrovimo laidai, lietaus kostiumas ar pirštinių pora.
Techninės Charakteristikos
Variklis:
TIPAS
DC VOLTAŽAS
GALIA KW/AG
SUKIMO MOMENTAS
MAX GREITIS
ĮSIBĖGĖJIMAS
NUOTOLIS
Nuolatinių magnetų padedamas sinchroninis reduktorinis variklis (PMASynRM). Skysčiu aušinamas 3 fazių su adaptyviuoju valdymo inverteriu.
306V nominalus
Nuolatinis: 60kW80AG prie 7000 aps.- Pikinis: 75kW/102AG prie 7500 aps.
115 Nm - 900 Nm prie rato
Apribotas iki 180 km/h
(0-100km/h): 3.5 sek.
Miestas: 420 km - Mišrus: 256 km - Užmiestyje: 208 km
Elektronika
VAŽIAVIMO RĖŽIMAI
PRIETAISŲ SKYDELIS
VALDYMO BLOKAS
TRAUKOS KONTROLĖ
GREIČIO PALAIKYMAS
PARKAVIMO ASISTENTAS
Septyni profiliai: Energica 1-4 (iš anksto nustatytas gamykloje), Reguliuojamas 1-3 (pritaikomas)
Keturi važiavimo režimai: Eco, Miesto, Lietus, Sportas
Keturi regeneraciniai režimai: Didelis, Vidutinis, Mažas, Išjungtas
COBO, 5 colių IPS 1000 aukštos raiškos 848×480 TFT spalvotas ekranas; 10 įspėjamųjų lempučių su spalvotais šviesos diodais ir piktogramomis; aplinkos šviesos jutiklis; laikrodis.
Dvigubas mikrovaldiklis ARM pagrindu, kuris valdo transporto priemonę. Jis nuolat stebi akumuliatorius, net ir esant išjungtam rakteliui.
Šeši lygiai kartu su esama eABS ir "Bosch" 9.3 MP "Cornering
Yra
Į priekį ir atgal (lėtu greičiu)