Italų tradicija derinti grožį su praktiška inžinerija siekia senovės Romos laikus. Tačiau šis nuostabus motociklas yra visiškai šiuolaikiškas ir netgi novatoriškas. 2022 metais į rinką įžengė trys nauji spalvingi modeliai, tačiau "EsseEsse9" išlaikė savo klasikinius anoduotus priekinius žibintus, dėl kurių jis iškart tapo klasika.
Energica EsseEsse9+ sujungia pažangias technologijas su rafinuotumu, kurį galima pamatyti ir kituose modeliuose, tokiuose kaip EGO+ ir EVA Ribelle, tačiau šis motociklas yra dar labiau pritaikytas kasdieniam naudojimui ir nereikalauja tokio hiperveiksmingumo kaip kiti du modeliai. Su retro stiliaus suolelio sėdynėmis ir atsipalaidavusia važiavimo padėtimi, "EsseEsse9+" puikiai tinka porai, keliautojams, kurie nori mėgautis ilgomis elektrinių motociklų kelionėmis visame pasaulyje.
EsseEsse 9 - Grožis neturi trukdyti praktiškumui.
Klasikinis dizainas su elektra pulsuojančia širdimi
"EsseEsse9" yra motociklas, kuris nepaiso laiko. Jis derina retro stiliaus dizainą su visiškai futuristinėmis naujovėmis, suteikdamas dviratininkams geriausias savybes iš abiejų pasaulių.
Standartiškai įdiegtos dvi įkrovimo galimybės
Energica motociklus galima paprastai įkrauti viešose įkrovimo stotelėse arba net namuose, suteikiant maksimalią patogumą savininkams. Naudojant lėtąjį įkrovimo režimą per minutę galima įkrauti 1 km, o greituoju 6,6 km atstumą! Tai greičiau nei bet kuris kitas elektrinis motociklas šioje planetoje. Tai tikrai suteikia įdomių perspektyvų ir pažadina nuotykių troškimą, kai galite greitai įkrauti savo motociklą ir leistis į nuotykius.
Aukštos technologijos ir patogus važiavimas
"EsseEsse9" yra daugiau nei 10 metų tyrimų ir inovacijų elektrinių motociklų srityje vaisius. Mes ne tik projektavome šį motociklą sportiniam naudojimui, bet taip pat atsižvelgėme į realias kasdienio važiavimo sąlygas. Mūsų tikslas elektrinę jėgą paversti tikrai praktišku ir maloniu pasirinkimu, pakeičiančiu įprastą vidaus degimo variklių patirtį.
Ar jums rūpi našumas ir greitis?
Tuomet RS versija, pristatyta 2021 metais, puikus pasirinkimas.
EsseEsse9+ RS versija buvo sukurta su įdiegta specialia programine įranga priemonės valdymo bloke, ir modifikuota transmisija, siekiant pagerinti pagreičio nuo vietos iki maksimalaus greičio rodiklio.
Galutinė pavarų grandinė buvo sustiprinta, kad būtų užtikrintas didesnis pagreičio efektyvumas.
RS lipdukai pabrėžia ypatingą išskirtinumą.
Energica EsseEsse9+
GALIA
SUKIMO MOMENTAS
MAX GREITIS
ĮSIBĖGĖJIMAS
NUOTOLIS
80 kW
207 Nm
200 km/h
0-100 km/h 3.0 sek.
420 km
Energica EsseEsse9+ RS
GALIA
SUKIMO MOMENTAS
MAX GREITIS
ĮSIBĖGĖJIMAS
NUOTOLIS
80 kW
207 Nm
200 km/h
0-100 km/h 2.8 sek.
420 km
Techninės Charakteristikos
Variklis:
TIPAS
DC VOLTAŽAS
GALIA KW/AG
SUKIMO MOMENTAS
MAX GREITIS
ĮSIBĖGĖJIMAS
NUOTOLIS
Nuolatinių magnetų padedamas sinchroninis reduktorinis variklis. Skysčiu aušinamas 3 fazių - 300V - su adaptyviuoju valdymo inverteriu.
300V nominalus
Nuolatinis: 80kW 109 AG
207 Nm - 1107 Nm prie rato
Apribotas iki 200 km/h
(0-100km/h): 3.0 sek. / RS versija - (0-100km/h): 2.8 sek.
Miestas: 420 km - Mišrus: 256 km - Užmiestyje: 208 km
Elektronika:
VAŽIAVIMO RĖŽIMAI
PRIETAISŲ SKYDELIS
VALDYMO BLOKAS
TRAUKOS KONTROLĖ
GREIČIO PALAIKYMAS
PARKAVIMO ASISTENTAS
Keturi važiavimo režimai: Eco, Miesto, Lietus, Sportas
Keturi regeneraciniai režimai: Didelis, Vidutinis, Mažas, Išjungtas
COBO, 4.3 colių WQVGA 480×272 TFT spalvotas ekranas; 9 įspėjamųjų lempučių su spalvotais šviesos diodais ir piktogramomis; aplinkos šviesos jutiklis; laikrodis.
Dvigubas mikrovaldiklis ARM pagrindu, kuris valdo transporto priemonę.
Šeši lygiai kartu su esama eABS ir "Bosch" ABS
Yra
Į priekį ir atgal (lėtu greičiu)